Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2016-02-02, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaszalej z biznesową stylizacją!Kategoria: Moda, LIFESTYLEBiznesowy dress code to wyzwanie dla niejednej kobiety, która nie lubi nudy w pracy. Wiemy, jak t
Data publikacji: 2020-04-22, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy zegarek outdoorowy Polar Grit XKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Grit X to outdoorowy zegarek o lekkiej konstrukcji, długim czasie pracy i nowych funkcja
Data publikacji: 2015-09-28, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W sezonie jesień-zima 2015/2016 hitem będą zegarki z metalowymi bransoletami i z tłoczonymi paskami z połyskującej skóryKategoria: Moda, LIFESTYLEDobrz
Data publikacji: 2020-04-15, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Huawei Watch GT 2e – już w sprzedaży z inteligentną wagą i nową aktualizacjąKategoria: Technologie, INNOWACJEHuawei Watch GT 2e – najnowszy sportowy
Data publikacji: 2018-09-28, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzęt paramedyczny staje się coraz bardziej zaawansowany. Na rynku pojawiają się urządzenia służące do relaksu, redukcji stresu czy poprawy jakości sn
Data publikacji: 2019-10-24, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej niż czasomierz. Czym jest dla nas zegarek?Kategoria: Gadgety, INNOWACJEW badaniu „Czas ma znaczenie. Opinie i zwyczaje Polaków związane z czasem�
Data publikacji: 2019-09-12, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dzi
Data publikacji: 2018-10-04, 06:16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andrzej Sołtysik: najbardziej męskim gadżetem jest dobrze ubrana żona oraz samochódKategoria: Moda, LIFESTYLEBroda to symbol męskości, dziennikarz nie
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport