Data publikacji: 2019-01-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CES 2019: Smartwatche monitorują już ciśnienie krwi. Rynek medycznych wearables staje się coraz bardziej wyspecjalizowanyKategoria: Medycyna, INNOWACJENa
Data publikacji: 2019-11-28, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co trzeci Polak nie planuje dniaKategoria: Problemy społeczne, BIZNES36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Op
Data publikacji: 2016-04-08, 13:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz uderza z nowym designemKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEDobrze mieć wybór. Im większy, tym najczęściej lepiej dla kupującego. Wiedzieć o
Data publikacji: 2020-09-11, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Portfolio Huawei bogatsze o 6 produktów – premiera Huawei Developer ConferenceKategoria: Technologie, INNOWACJEPortfolio Huawei bogatsze o 6 produktów
Data publikacji: 2017-01-27, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chronos Connect 2 i Chronos Colour 2 – nowa generacja smartwachy GocleverKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEPoznańska firma Goclever rozszerzyła ofert�
Data publikacji: 2021-01-19, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYTRZYMAŁY. AMBITNY. KOBIECY. NOWY I.N.O.X. VKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowszy zegarek I.N.O.X. V to przede wszystkim przemyślane wzornictwo w bardzo kobi
Data publikacji: 2015-09-28, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W sezonie jesień-zima 2015/2016 hitem będą zegarki z metalowymi bransoletami i z tłoczonymi paskami z połyskującej skóryKategoria: Moda, LIFESTYLEDobrz
Data publikacji: 2019-07-15, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia na pomoc osobom starszym. Trójwymiarowy skaner pomieszczeń wykryje upadek i automatycznie wykona połączenie do opiekunaKategoria: Medycyna, INN
Data publikacji: 2018-12-19, 06:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dla pokolenia Z smartfony są wymarzonym prezentem pod choinkę. Zwykle kupowane są w stacjonarnych salonach operatorówKategoria: Handel, BIZNESSprzęt elek
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport