Data publikacji: 2015-08-26, 17:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek dla rowerzystyKategoria: Sport, LIFESTYLEW coraz większej liczbie polskich miast można wypożyczyć rower, a widok osoby dojeżdżającej jednoślad
Data publikacji: 2018-02-12, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MyKronoz ZeTime Premium – smartwatch z prawdziwymi wskazówkamiKategoria: IT i technologie, LIFESTYLESmartwatch dla tradycjonalistów – chyba tak można o
Data publikacji: 2019-11-18, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej, niż wyścig. Wszystko, co musisz wiedzieć o Le MansKategoria: Motoryzacja, LIFESTYLEJuż wkrótce na ekranach polskich kin zobaczymy film Le Mans �
Data publikacji: 2019-06-19, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak docenisz Tatę w Dzień Ojca?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZbliżający się 23 czerwca to doskonała okazja do tego, by podziękować ojcom i docenić to,
Data publikacji: 2019-06-12, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, klasyczny, fashion czy… miejski – jaki zegarek najlepiej będzie do CieKategoria: Zakupy, LIFESTYLEPodpowiadamy, jakie modele dobrać do sty
Data publikacji: 2019-07-26, 12:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z zegarkiem w ręku. Czy planowanie czasu co do minuty przynosi efekt?Kategoria: Styl życia, LIFESTYLENikt nie ma więcej czasu od Ciebie – może po prostu
Data publikacji: 2015-01-21, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom w Mobility Trends 2014Kategoria: IT i technologie, BIZNESProdukty marki TomTom zostały nominowane w kategoriach Gadżet Roku 2014 oraz Sportowy Gadże
Data publikacji: 2019-09-12, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dzi
Data publikacji: 2018-10-09, 06:05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentne zegarki zastąpią smartfony. Wyposażone w sztuczną inteligencję pozwolą obsłużyć za pomocą komend głosowych urządzenia domoweKategoria:
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport