Data publikacji: 2016-09-21, 08:22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Strefa mocy od Ben 10Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEZ okazji nadchodzącej premiery nowej serii „Ben 10” wystartowała strona internetowa dedykowana kultowe
Data publikacji: 2015-02-23, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom GO 5000 – Gadżet Roku 2014Kategoria: IT i technologie, BIZNESNawigacja TomTom GO 5000 wygrała w kategorii Gadżet Roku 2014 w plebiscycie Mobil
Data publikacji: 2015-05-19, 14:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy zegarek – jaki wybrać?Kategoria: Sport, LIFESTYLENikogo już nie dziwi widok osoby trenującej w parku, czy na pobliskiej bieżni. Zorganizowa
Data publikacji: 2019-07-18, 11:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponadczasowa klasyka – zegarki, które sprawdzą się w niemal każdej stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEModa bywa dynamiczna i kapryśna – każdy kolej
Data publikacji: 2017-02-28, 15:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenny trening z produktami PolarKategoria: Styl życia, LIFESTYLENowości w dystrybucji Hama Polska – zegarki i opaski fitness firmy Polar – id
Data publikacji: 2021-02-10, 13:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optyczny sensor tętna Polar Verity SenseKategoria: Sport, LIFESTYLEPolar Verity Sense to ultra-kompaktowy czujnik tętna, który umożliwia sportowcom monito
Data publikacji: 2017-06-01, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szwajcarska luksusowa marka z polskim rodowodem wraca na rynek po 100 latach. Czapek & Cie debiutuje w Polsce unikalną kolekcjąKategoria: Konsument, BIZ
Data publikacji: 2020-01-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynek trafia pierwszy inteligentny zegarek dla cukrzyków. Pozwoli w czasie rzeczywistym mierzyć poziom glukozy we krwi bez nakłuwaniaKategoria: Medycyna,
Data publikacji: 2013-06-26, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGE i Orange testują wspólną sprzedaż usług. To element nowej strategii operatora telekomunikacyjnegoKategoria: Telekomunikacja, BIZNESOrange wspólnie z
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport