Data publikacji: 2016-04-28, 01:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię?Kategoria: Dziecko, LIFESTYLEPieniądze czy rower – jaki prezent na Komunię? Wielkimi krokami zbliża si�
Data publikacji: 2015-01-14, 12:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Continental – siła inteligentnej mobilności na targach w Las VegasKategoria: Motoryzacja, BIZNESPodczas prestiżowych targów Consumer Electronics Show 20
Data publikacji: 2017-06-26, 13:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smartwatche myKronoz Ze: czas wybrać według swoich potrzebKategoria: IT i technologie, LIFESTYLEWiele różnych form, szeroki zakres możliwości do wy
Data publikacji: 2019-09-12, 16:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?Kategoria: Zakupy, LIFESTYLEZwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dzi
Data publikacji: 2019-11-14, 14:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Metaliczne srebro, czyli zimowy trend. Najciekawsze zegarki w modnej kolorystyceKategoria: Moda, LIFESTYLEDelikatne i subtelne złoto? W tym sezonie schowajci
Data publikacji: 2019-01-14, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CES 2019: Smartwatche monitorują już ciśnienie krwi. Rynek medycznych wearables staje się coraz bardziej wyspecjalizowanyKategoria: Medycyna, INNOWACJENa
Data publikacji: 2015-01-21, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TomTom w Mobility Trends 2014Kategoria: IT i technologie, BIZNESProdukty marki TomTom zostały nominowane w kategoriach Gadżet Roku 2014 oraz Sportowy Gadże
Data publikacji: 2020-01-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynek trafia pierwszy inteligentny zegarek dla cukrzyków. Pozwoli w czasie rzeczywistym mierzyć poziom glukozy we krwi bez nakłuwaniaKategoria: Medycyna,
Data publikacji: 2015-10-15, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie gwiazdy kochają zegarki. Mają po kilka sztuk na różne okazjeKategoria: Moda, LIFESTYLEDla polskich gwiazd zegarek to coś więcej niż zwykły cza
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport