Data publikacji: 2017-10-09, 06:58Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krzysztof Hołowczyc zaprojektował zegarek. Rajdowiec przyznaje, że ma aż kilkanaście modeli na różne okazjeKategoria: Media, LIFESTYLESportowiec nie ro
Data publikacji: 2018-01-29, 14:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wytrwać w postanowieniach noworocznych?Kategoria: Sport, LIFESTYLEJednym z najczęstszych postanowień noworocznych jest zrzucenie zbędnych kilogramów
Data publikacji: 2019-11-28, 15:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co trzeci Polak nie planuje dniaKategoria: Problemy społeczne, BIZNES36 proc. Polaków nie planuje swojego dnia – wynika z badania „Czas ma znaczenie. Op
Data publikacji: 2016-11-30, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polscy przedsiębiorcy łączą siły, realizując wspólne projektyKategoria: Firma, BIZNES„Polak Polakowi wilkiem” to hasło już nieaktualne, ponieważ
Data publikacji: 2019-08-23, 09:15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mniej, czyli więcej. Najlepsze zegarki dla fanów minimalistycznego designuKategoria: Moda, LIFESTYLEMinimalizm co sezon szturmem wdziera się na salony –
Data publikacji: 2021-01-05, 15:03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomócKategoria: Gadgety, INNOWACJEObecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie
Data publikacji: 2018-10-04, 06:16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andrzej Sołtysik: najbardziej męskim gadżetem jest dobrze ubrana żona oraz samochódKategoria: Moda, LIFESTYLEBroda to symbol męskości, dziennikarz nie
Data publikacji: 2016-04-29, 15:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartwatch dla dzieci z funkcją SOSKategoria: IT i technologie, LIFESTYLETuż za rogiem czeka nas premiera ZeRound. Tymczasem MyKronoz nie zamierza zwalniać
Data publikacji: 2017-06-13, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy inaczej zaczynają postrzegać luksus. Bardziej niż dobra materialne cenią wolny czasKategoria: Konsument, BIZNESZmienia się definicja pojęcia luks
Data publikacji: 2017-10-06, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marki coraz chętniej zatrudniają do współpracy gwiazdy sportu. Udział sportowca w kampanii reklamowej znacznie zwiększa jej efektywnośćKategoria: Sport